Konkurs na znaczek Mój Kot Firmy Epinova i Point Taken pomogły szwedzkiemu PostNord zrealizować konkurs na znaczek Mój Kot.Strona kampanii została uruchomiona na platformie Optimizely. Moduł AI służący do rozpoznawania obrazów, sortował tysiące zgłoszonych zdjęć. Zarządzanie kampanią, przechowywanie prac konkursowych zostało wdrożone na platformie SharePoint.Rozwiązanie powstało w rekordowym czasie, a kampania miała zasięg w całej Szwecji.
Houdini Firma Cloud Nine stworzyła e-commerce dla Houdini Sportswear. Rozwiązanie otrzymało nagrodę Swedish Design Prize 2019. Sklep oferuje wspaniałe doświadczenia dla użytkowników dzięki mikro-animacjom, wysokiej jakości obrazom produktów oraz responsywności.Technologie Litium, React/Redux, Next.js, umożliwiają szybkie załadowanie i prezentację produktów również na urządzeniach mobilnych.
Dale of Norway i Woodland Po tym, jak firma Dale of Norway kupiła konkurenta i producenta odzieży wełnianej, firmę WoolLand, powstała potrzeba współdziałania na tej samie platformie. Epinova w Norwegii podjęła się stworzenia nowego rozwiązania.W marcu 2021 roku rozpoczęto prace nad budową nowego, solidnego sklepu internetowego. Po zaledwie 5 miesiącach, firma Dale of Norway wprowadziła swoje rozwiązanie na rynek norweski. Następnie pojawiły się sklepy na rynkach amerykańskim, kanadyjskim i globalnym.Rozwiązanie stworzone przez Epinova jako pierwsze na świecie zostało uruchomione na platformie Optimizely Commerce Cloud i wersji 5 platformy Microsoft .NET. Zapewnia to dobrą wydajność i skalowalność.
Vipps Vipps jest wiodącą firmą w zakresie płatności mobilnych w Skandynawii. Od ponad 2,5 roku Point Taken wspiera Vipps swoją wiedzą w zakresie zabezpieczania usług w chmurze.Doradztwo obejmuje Microsoft 365 (Exchange Online, SharePoint Online i OneDrive dla firm), usługi bezpieczeństwa (Azure AD PIM) oraz usługę Microsoft Intune.Eksperci Point Taken ulepszyli bezpieczeństwo informacji, przy pomocy etykiet poufności (Sensivity Labels) i Azure Purview.